Flunssa on jälleen iskenyt päälle. Uskomatota miten sitkeää tämä räkätauti voi olla. Kuumetta ei ole mutta muuten on kyllä ihan löllö olo. Lauantaina jo ajattelin että nyt on tosi kyseessä kun pyöriskelin vaan sohvalla enkä jaksanut edes ottaa kutimia käteen liikkuva30.gif 

Haaveilla kuitenkin jaksaa aina nyt on muutamana päivänä ihan älyttömästi taas tehnyt mieli lähteä kirppareille pyörimään ja etsimään helmiä sikojen seasta. Saa nyt kuitenkin odottaa. Tänään sain ihanaa postia. Suuri Käsityölehti tuli vihdoin. H tilasi sen mulle synttärilahjaksi rakkaus35.gif  Tässä vaiheessa nyt ehkä vielä juuri ja juuri kehtaan ilmoittaa iäkseni 24v. Vaikka tuntuu se aika kamalalta vastahan mä täytin 18. No mut ei siitä sen enempää sitten.

Apupipoja oon kutonut 4kpl:ta. Varmasti teen vielä lisääkin. Onhan niitä aikaa lähettää Spr:lle tän vuoden loppuun asti. Olis kiva jos joku tekis napin siitä ku ite en oikeen hallitse sellaisia hommia. *Vinkvink*

H oli siellä Tukholmassa kannustamassa Suomea Venäjää vastaan. Eihän siinä pelissä sitten kovin hyvin käynyt. Itseäni ei paljon kyseinen urheilulaji kiinnosta tai urheilu yleensä, mutta kerrotaan nyt jos se jotain sattuu kiinnostamaan että lopputuloshan oli 0-5 Venäjän hyväksi. Mulle oli tärkeämpää että H tuli ehjänä kotiin. Olin ihan varma että nyt juuri tämä laiva uppoaa ja ne hukkuu kaikki. Kammottava ajatus. Sama reissu kuulemma ensi vuonna uudestaan...