Pääsiäinen on sekoittanut mun sisäistä kalenteria. *heh*. Aurinko on tuonut myös mukanaan migreenit. Eilen kipuili oikea ohimo ja tänään vasen. Olen ottanut jo kaksi panadolia. Ei tunnu auttavan. Selasin äsken blogeja. Olen vain aika laiska kommentoimaan. Olen myös näköjään aika ajoin melko laiska ottamaan kuvia. Alkuun kun blogi-innostus oli suuri niin kuvasin melkeinpä kaiken mikä vähänkin liittyi käsitöihin. Kaikki ostokset yms. Nykyään moinen tuntuu enemmänkin kuvatilan haaskaukselta. Kaapit, hyllyt ja laatikot pullistelee kaikenlaista käsityö piiperrystä. Uusin villitys on haukkana etsiä kirpparilta nappeja. Jotain päämääriä pitää ihmisellä olla liikkuva41.gif

Äidin kätköistä sain jämälanka nyttyröitä. Loistavaa materiaalia vaakatilkuihin. Olen hurahtanut niihin. Sain myös pari keskeneräistä kanavatyötä. Itsellänikin on tuolla yksi. Hirveästi kuumottaa että pitäisi saada joku uusi kanavatyö. Nyt ei vain ole varaa ostaa. Kaikenlaista keskeneräistä hommaa olis. Osa ihan vasta idea tasolle ehtineitä. Tarvin edelleen lisää niitä tunteja vuorokauteen.