Nukkumassa pitäisi jo olla, mutta ei malta. Teemulla piti olla tänään työpaikan pikkujoulut. Tai siis olihan ne, mutta se sitten halus kuitenkin jäädä mun kanssa kotiin. Mä olin jo suunnitellut viettäväni rauhaisan illan miedohkojen alkoholituotteiden, juuston ja suolakeksien parissa. En mä niitä suunnitelmia muuttanut sitten ja oleiltiin sitten kaksin. Oli oikein rauhaisaa ja mukavaa. Mikään ei kyllä voita kunnollista koti-iltaa. Sain aloitettua Teemun tädille joululahjaa. Hyvähyvähyvä! Eilen neuloin viimeiset kerrokset äipän kaulahuiviin. Noita päättelyitä ja viimeistelyjä ois vielä muutamaan juttuun. Miksiköhän ne on niin vaikeita aina tehä??Onko se se sama homma josta kirjailijat puhuu että masentuu kun joutuu lopettamaan jonkun kirjan ja jättämään sen henkilöt taakse. Kun on sitä samaa neuletta pyöritelly käsissä tunnista toiseen ja oppinu mallikerrat sun muut ulkoa niin sitte se onkin valmis. Mä oon ainaki hetken pihalla että mitäs seuraavaksi? Tavallaan kuitenkin sen uuden aloittaminen on helpompaa kuin vanhan päättäminen.

Ne piparitalon osaset huutaa mulle tuolla kaapissa. Pelkään niitä koska en tosiaan oo koskaan aiemmin tehny sellasta. Kissojen avustuksen ansiosta joudun tekemään toisen katonpuoliskan uudelleen kun joku päätti hieman tepastella sen päällä niin se ei kyllä menis rakennus- eikä mistään muustakaan tarkastuksesta läpi. Onneksi taikinaa on vielä sen verran että saan sen huomenna tehtyä.
Ajattelin myös tehdä oikein herkkujen herkku makaroonilaatikon kun näistä illan herkutteluista jäi pikkasen sinihomejuustoa ja brietä. Jos innostusta riittää niin taidan tehdä myös porkkanapiirakan. Tämän  kulinaristisen innostuksen syynä on se että Teemu hommasi tiskikoneen. JEEJEEJEE!! =D Kannattaa siis kitistä tiskauksesta ja vinkua mies siihen tiskiharjan varteen niin saa tiskikoneen mitä pikimmin ;)

Hyviä öitä!
2140866.jpg