Mä en olekkaan kirjotellut tänne sen jälkeen kun tää uudistu, joten neitsyys menee nyt sitten tässä HymyIhan kivalta tämä vaikuttaa.

Olin käymässä kotona viikon verran ja sitten mamma tuli vielä meille muutamaksi yöksi. En pahemmin edes tuhlaillut reisussa. Mua jäi vaan harmittaan ku Nivalan sokkarilla ois ollu 7-veikat ja nallet tarjouksessa 3kerää kympillä. Mä sit yritin käydä bongaileen et oisko tuolla Tampereen Kalevan Prismassa ollu tarjousta kun kerran samaa ketjua ovat,mutta ei. Mun tarvi sitten ottaa neljä kerää sitä nallea ihan normihinnalla kun mulla on sellanen tunika mielessä. Haluan sen ruskee-oranssina ja musta-pinkkinä.

Reisussa sain tikuteltua Austerman stepistä sukat Teemulle. En oo vielä saanu aikaseksi kuvata mutta jonain päivänä sitten.

Kun palasin tänne manseen niin elämä alkokin vastustaa sitten ihan urakalla. Naurattais jos naurattais mutta ei naurata. Olen kyllä päässyt asian yli mutta kauhistuttaa se rahan meno mikä teki aikamoisen loven opiskelijan talouteen. Nimittäin kun oltiin kiertelemässä kauppoja äidin ja T:n kanssa niin auton ovi päätti että ei mene enää kiinni. Lukko sökö. Ressiä pukkasi kun auto piti jättää korjaamolle yön yli tietoisena siitä että laskua tulee 275eHuuto Seuraavana päivänä sen kuitenkin onneksi sai noutaa kunhan makso saman tien. Sitten kun päästiin kotiin niin huomasin että pyykkikone on tainnut sanoa sopimuksen irti. Nice. Siitä ilmeisesti oli mennyt moottori koska letkut ja kaikki tarkistettiin. Pitkän ihmettelyn ja kokeilun jälkeen kuitenkin luovutettiin ja haettiin alakerrasta sitten Teemun pesukone tilalle ja romu roijattiin varastoon. Onneksi oli se toinen kone tai saisin harrastaa nyrkkipyykkiä aikasen pitkään.

Tämä sattumusten sarja jatkui kuitenkin vielä Teemun osalta. Sen puhelin koki kohtaamisen kissan virtsan kanssa. Great! Niin ja eipä unohdeta myöskään sitä että sen läppärin virtapiuha oli sanonut sopimuksensa jo aiemmin irti. Mulla on sellanen vanha rousku jota se sitten käytti sen aikaa kun kone kierteli huollossa. Tosin sekin lopetti yhteistyön. Onneksi noihin edellä mainittuihin ei tarvinut rahojaan laittaa kun läppärin tuunailut meni takuun piikkiin pienellä kiristyksellä ja puhelin päätti kuitenkin pienestä mielipahasta huolimatta jatkaa toimintaansa.

Ehkä seuraavaksi alkaa sitten taas se mukavien sattumien sarja Nauru