Mammu haastoi minut blogissaan tähän kyseiseen

Kerro itsestäsi seitsemän faktaa ja haasta sen jälkeen mukaan seitsemän muuta boggaajaa.

1. Minulla on sellainen tapa jonka olen opinut jo lapsena. Äiti opetti tuolloin että aina ennen kuin lähdetään johonkin täytyy käydä vessassa ja juoda vettä. Teen siis edelleenkin niin vaikka en mitään akuuttia tarvetta lähdön koittaessa kokisikaan.

2. Luen melko paljon kirjoja. Joskus käy kuitenkin niin että huomaan lukeneeni useitakin sivuja tai jopa koko lukuja enkä muista yhtään mitä olen lukenut. Johtuen siitä että vaivun niin kovin syvästi ajatuksiini.

3. Löydän aina kirpparilta jotain kivaa =)

4. En osaa olla vaan. Siis tekemättä yhtään mitään. Ahdistun ja tylsistyn jos käsilläni ei ole mitään tekemistä. Hyvässä seurassa tämä ei kuitenkaan päde.

5. Tunnen monesti eläimiä kohtaan enemmän hellyyttä kuin ihmisiä kohtaan. Voi kuulostaa julmalta mutta en juurikaan kauhistele ihmiskohtaloita (riippuu tietenkin tilanteesta). Eläimet sen sijaan herättävät minussa paljonkin tunteita. Olen siis eläinrakas. Minulle eläimet on arvoltaan täysin verrattavissa ihmisiin.

6. Eläinrakkaus ei kuitenkaan oikein ulotu öttiäisiin. Pelkään kuollakseni hämähäkkejä ja kaikenmoiset nilviäiset saavat minut kyllä vaihtamaan huonetta kunnes joku rohkeampi eliminoi ne.

7. Innostun palavasti asioista. Esimerkiksi voin aloittaa jonkun harrastuksen ja käyttää siihen hurjasti aikaa. Innostus saattaa kuitenkin loppua yhtä nopeasti kuin tulikin. Se ei kuitenkaan ole sanottua ettenkö voisi innostua samasta asiasta myöhemmin vielä uudelleen. 

HAASTAN

Katri

Kati

Myrkytär

Merkka

Satu H

Juulia

Scaritsa