Mä kirjotin yhtenä iltana piiitkän postauksen tänne mutta sit netti päättikin saada jonkun kohtauksen, eikä halunnutkaan toimia. Sinne katos sitten mun kirjotukset dääämn!

Noh, jospa nyt onni suosisi paremmin. Kävin tänään kirjastossa. Mielessä ois ollu lainata ihanaisia Tone Finnangerin Tilda-kirjoja. Eipä niitä kuitenkaan ollut yhtään paikalla. Lainasin kuitenkin melkoisen kasan kirjoja ja muutaman dvd:n. Kirjat selasin jo pikaisesti läpi, mutta ne osoittautui melkoiseksi pettymykseksi. Ehkä niistä jotain pientä ideaa voi saada mutta ei nyt mitään kovin suurta paloa sisälle syttynyt.
Niin noita Tilda kirjoja lähdin etsimään kun olen muutaman päivän kuolannut blogimaailmassa tehtyjä juttuja. Yksi kirja minulla olikin joskus lainassa ja sieltä olenkin sitten jotain kaavoja itselle kopsannut. Haluaisin kuitenkin ihan ehdottomasti itselle sen ihanaisen kukkalapsosen (en tiiä sen oikeeta nimeä, mut se on söpö). Pitää harkita josko sitten vaikka varaisi niitä kirjoja jossain vaiheessa.

Mulla on ollut monia ihania jouluisia ajatuksia mielessä. Ajattelin tehdä elämäni ensimmäisen piparitalonkin ihan itse. En siis ole vielä tehnyt mutta ajatellut kuitenkin. Joululahjatehdas on ollut jonkin aikaa käynnissä. Tänä vuonna ei kuitenkaan ole niin kunnianhimoisia suunnitelmia kuin viime vuonna.

Miksiköhän tämä blogin pito on nyt jäänyt niin huningolle? Lieneekö syynä kaikki elämää mullistaneet asiat ja koukuttuminen facebookiin? Kun lukee toisten blogeja niin ihmettelee että miten niiden muiden kellossa on paljon enemmän aikaa kuin mun. Vai olenko vaan laiska? =D