Eilen vieroitusoireet kävi niin pahaksi että oli pakko ostaa pari kerää nallea ja sukkapuikot. Noita muiden blogeja selaillessa saa ihan hirveät "nikkikset". Riippuvuus kai se tämäkin sitten on?? Mukaan siis lähti jostain halpis kaupasta vaaleanpunainen ja ruskea nalle-kerä sekä kolmosen sukkapuikot. Polvisukkia ajattelin. Ihan vaan muuten vaan. Kohta pitää taas alkaa niitä tikuttaa.

Maailma on kyllä ihan sairas paikka. Tai ihmiset kai lähinnä. Eilen istuin T:n partsilla täällä tren keskustassa. Tohon talon päätyyn tuli kahden koiran kanssa joku nainen. Se nainen sit yhtäkkiä alko lyödä sitä toista koiraa ja huutaa sille. En tiiä mitä se koira teki mut sillä kai ei ole väliä. Mulla kihahti heti välittömästi ja huusin sille naiselle että"Älä nyt jumalauta hakkaa sitä koiraas" Ei se varmaan kuullu tai sit ei tajunnu mistä se ääni tuli. En tiiä tukistiko koiraansa mut se koira uikutti niin sydäntä särkevästi et mä olin sen jälkeen viel pitkään ihan raivona. Oli hyvin lähellä et en noussu siit tuoliltani ja latonu sille naiselle kaikki mahdolliset kirosanat ja solvaukset joita vaan osaan taikka tiedän. Nyt kaduttaa että en tehnyt niin!PRKL!Saa mulle vieläkin ihan kuristusfiiliksen ku ajattelen sitä...

Tulipas nyt raivoisa loppu postaus vaikka noista herkullisista sukista mun piti kirjottaa. Oli vaan niin pakko vuodattaa. Nyt kuitenkin selailen blogeja ja jatkan eilen alottamiani sukkasia.